Քիչ առաջ ոստիկանության զորքերը մտան Էջմիածին քաղաք։ Երկու ավտոբուս է բերվել Էջմիածին, որոնք, ըստ երևույթին, սպասում են հրահանգի։ Մայր Աթոռի բակում իրավիճակը գերլարված է։ Հավաքված քաղաքացիները թույլ չտվեցին իրավապահներին իրենց հետ տանել Շիրակի թեմի առաջնորդ Միքայել Սրբազանին։ Այստեղ են ժամանել նաև կարմիրբերետավորները։ Մայր Աթոռի մոտ հավաքված քաղաքացիները կոչ են անում բոլոր հայերին հավաքվել Մայր Աթոռի բակում և կանգնել ի պաշտպանություն Եկեղեցու։               
 

Մարդը ստեղծվեց արարչագործության վեցերորդ օրը

Մարդը  ստեղծվեց արարչագործության վեցերորդ օրը
28.02.2017 | 12:20

Արարչագործության վեցերորդ օրը մարդը նաև անկում ապրեց մեղքով և մտավ Օտարի տիրապետության տակ, իսկ այդ թվի երրորդումը պետք է ենթադրի այլևս մարդու անկյալ էության վերստին բարձրանալու անհնարինությունը:
Երբ Աստված ստեղծեց Ադամին, նրա մոտ բերեց բոլոր կենդանի արարածներին, որպեսզի նրանց անուններ տա, «բայց Ադամը նրանց մեջ իրեն սրտակից ընկեր չգտավ». մինչև մեղսագործությունը մարդու մեջ աստվածային և հոգևոր սկիզբը հաղթում էր նյութական ու հողեղեն սկզբին, հենց դրանից էլ օգտվեց չարը, երբ կնոջ ուշադրությունը հրավիրեց արգելված պտղին. նա չասաց, թե՝ կուտեք և այլևս քաղց չեք զգա, կամ՝ մեծ հարստության տեր կդառնաք, նա շահագրգռեց մարդու միջի աստվածային՝ ակտիվ, գերակա սկիզբը. «Կլինեք Աստծո նման»: Մեղքը միջնորդավորված էր, դրդապատճառը՝ քողարկված, հետևանքը՝ ակնհայտ:


Այդ թիվը, պարզվում է, Հին կտակարանում հիշվում է մի քանի անգամ: Նաբուգոդոնոսոր արքան կառուցում է արձան՝ վաթսուն կանգուն բարձրության և վեց կանգուն լայնության. սա մեզ հայտնի թվի մասնակի դրսևորումն է (Դան.3-րդ գլուխ): Արքան հրամայում է իր տիրապետության տակ եղած բոլոր ազգերին երկրպագել այդ արձանին: Երեք ողջամիտ երիտասարդներ հրաժարվում են երկրպագել արձանին, փառաբանում են Արարիչ Աստծուն. «Օրհնյալ ես դու, Տե՛ր, Աստվա՛ծ մեր հայրերի, գովյալ ես և առավել պանծալի հավիտյան: Օրհնյալ է քո փառավոր սուրբ անունը, գովյալ ես և առավել պանծալի հավիտյան» (Դան. 3.52): «Անանիա՛, Ազարիա՛ և Միսայե՛լ, օրհնեցե՛ք Տիրոջը, օրհնեցե՛ք և պանծացրե՛ք նրան հավիտյան, քանզի նա մեզ փրկեց դժոխքից, ազատեց մահվան ձեռքից, փրկեց մեզ այս հնոցից, այս բորբոքված բոցի միջից, փրկեց մեզ այս կրակի միջից: Գոհություն մատուցենք Տիրոջը, քանզի քաղցր է նա, քանզի հավիտյան է ողորմությունը նրա» (Դան.3. 86-90): Եվ գցվում են բորբոքված հնոցը, որտեղից Ամենակալ Աստծո տնօրինությամբ դուրս են գալիս՝ առանց մեկ իսկ խանձված մազ ունենալու:

Իսկ այ Սողոմոն թագավորի, ավելի ճիշտ՝ նրա տարեկան եկամուտների մասին մի վկայության մեջ այդ թիվը ամբողջապես է արտահայտվում, առանց կլորացումների. «Մեկ տարվա ընթացքում Սողոմոնի ստացած ոսկին կշռում էր վեց հարյուր վաթսունվեց տաղանդ (ոչ ավելի, ոչ պակաս, ներկա չափորոշիչներով՝ շուրջ 20 կիլոգրամ)» (Թագ.10.14): Պեղումներից ստացված տվյալների համաձայն, Աստվածաշնչում հիշատակվող բաբելոնյան կիսատ կոթողի բարձրությունը ևս վեց հարյուր և «ավելի» մետր է: Արձանին երկրպագելու մոտիվները՝ հայտնի թվի հետ համատեղությամբ, մենք տեսնում ենք նաև Սուրբ Հովհաննես Աստվածաբան Ավետարանչի «Հայտնության» գրքում. «Երկրի բնակիչները նրան ասացին. Կերտի՛ր արձանն այն գազանի, որ կենդանի մնաց սրի վերքերից: Եվ նրան իշխանություն տրվեց, որպեսզի շունչ տա գազանի արձանին, որ արձանը խոսի, և երկրի բոլոր բնակիչները երկրպագեն նրան, իսկ ով չերկրպագի գազանի արձանին, նրան սպանի: Եւ նրան իշխանություն տրվեց, որպեսզի .... ստիպի բոլորին ...., որ դրոշմ դնեն նրանց աջ ձեռքի և ճակատի վրա: Եվ ոչ ոք չկարողանա գնել ու վաճառել, եթե չունենա գրի դրոշմը և գազանի անունն ու նրա անվան թիվը: Այստե՛ղ է ահա իմաստությունը: Ով խելք ունի, թող հաշվի գազանի թիվը, որ մարդու անվան թիվ է. և նրա անվան թիվը այս է՝ վեց հարյուր վաթսունվեց» (Հայտն.13.14-18): Ազնիվ լինելու համար մեջբերենք Սուրբ գրքից, թե ինչ պատիժ է նախատեսվում թվայնացվող մարդկանց. «Ով որ երկրպագեց գազանին ու նրա արձանին և կամ նրա նշանի դրոշմն առավ իր ճակատին կամ իր աջ ձեռքի վրա, այդպիսին պիտի խմի Աստծու ցասման բաժակից, որ անխառն լցված է նրա բարկության բաժակի մեջ, և նա պիտի տանջվի, հրով և ծծմբով, Աստծու ու Գառան առաջ» (Հայտն.14.9-11): Իսկ հրաժարվողների մասին ասվում է. «Տեսա նաև ապակե ծովի նման մի բան՝ խառնված կրակով. և նրանք, որ հաղթեցին գազանին, նրա արձանին, նրա անվան թվին և նրա դրոշմին, կանգնած էին ապակե ծովի վրա և ունեին Աստծու քնարները» (Հայտն.15.2), նաև. «...և նրանք նորից կյանք ստացան ու թագավորեցին Քրիստոսի հետ հազար տարի» (Հայտն.20.4):


Երեցկին
Լիլիթ ՀՈՎՀԱՆՆԻՍՅԱՆ
ԳՈՐԻՍ

Դիտվել է՝ 1424

Մեկնաբանություններ